Zvani: +371 26999413
Raksti: info@attika.lv

Mājas lapu izstrāde

SEO pakalpojumi

Sociālo portālu mārketings

Grafiskais dizains

Stikla un zīda apgleznošana

Preču zīmju reģistrācija

Mēs sniedzam profesionālus digitālā mārketinga pakalpojumus, lai palīdzētu Jums un Jūsu uzņēmumam nopelnīt vairāk. Mūsu zināšanas un pieredze, Jūsu biznesa attīstībai.

Izmantojot mūsu sniegtos SEO un SEM pakalpojumus, mājas lapai ilgtermiņā tiek piesaistīti jauni apmeklētāji, kas var kļūt par Jūsu patstāvīgajiem klientiem un nest Jums peļņu.

Sociālo portālu mārketinga pakalpojumi nodrošina Jūsu un Jūsu uzņēmuma atpazīstamību un veicina komunikāciju, izmantojot populārākos sociālos tīklus un sociālā mārketinga rīkus.

Grafiskais dizains ir svarīgs jebkura uzņēmuma tēla veidošanā. Nodrošināsim Jums profesionālu vizītkaršu, plakātu, logo un citu dizaina darbu izstrādi.

Apgleznots zīds ir unikāla dāvana vai suvenīrs, kas paliks atmiņā ilgu laiku. Ja vēlaties iepriecināt savus draugus, biznesa partnerus vai tuviniekus, nekavējieties un sazinieties ar mums!

Reģistrējot preču zīmi, jūs nodrošināsieties pret savas preču zīmes nesankcionētu izmantošanu.

Attika E mājas lapu izstrāde un grafiskais dizains Attika E mājas lapu izstrāde un grafiskais dizains Attika E mājas lapu izstrāde un grafiskais dizains Attika E mājas lapu izstrāde un grafiskais dizains Attika E mājas lapu izstrāde un grafiskais dizains

Meklēšanas rezultātu nesakritības cēloņi un risinājumi

Mēdz būt gadījumi, kad klients meklē savu mājas lapu, izmantojot, mājas lapai atbilstošos atslēgvārdus, bet iegūtie rezultāti ievērojami atšķiras no rezultātiem, kādi sniegti SEO atskaitē. Kā izskaidrot šādu parādību un kā redzēt reālos rezultātus meklētāj sistēmās?

Pārlūkprogrammas vēsture

Personalizētie meklēšanas rezultāti ir ikdienišķa parādība. Lielākās meklētāj sistēmas (īpaši Google un Bing) mēdz pielāgot meklēšanas rezultātus, balstoties uz iepriekš veiktajām meklēšanām un mājas lapām, kuras tika apmeklētas šo meklēšanu rezultātā. Šāda, meklēšanas pielāgošana notiek pēc noklusējuma, ja vien lietotājs nav uzstādījis pārlūkprogrammas vai meklētāj sistēmas uzstādījumos.

Meklētāj sistēmas seko lietotāju aktivitātēm, pārsvara, divos veidos:

  1. reģistrēto lietotāju meklēšanas rezultātus
  2. Saglabājot sīkdatnes reģistrēto lietotāju pārlūkprogrammās

Piemēram, jūs esat pieslēdzies savam Gmail kontam, kas nozīmē, ka meklēšanas vēsture tiks saglabāta (lai aplūkotu savu meklēšanas vēsturi, pieslēdzieties savam Google kontam un ejiet uz adresi www.google.com/searchhistory/), ja izmantojiet citu meklētāj sistēmu, vēstures aplūkošanu iespējams veikt, pieslēdzoties savam kontam. Ja atslēgsieties no konta, meklētāj sistēma saglabās sīkdatnes jūsu pārlūkprogrammā un izmantos tās, lai attēlotu, jums, pielāgotus meklēšanas rezultātus, līdz atkal pieslēgsieties savam kontam.

Ja vēlaties redzēt nepielāgotus meklēšanas rezultātus, atslēdzieties no meklētāj sistēmas konta un izdzēsiet sīkdatnes.

Atrašanās vieta

Meklētāj sistēmas spēj noteikt jūsu, aptuveno, atrašanās vietu, balstoties uz jūsu IP adresi. Meklētāj sistēmas pielāgo meklēšanas rezultātus, balstoties uz jūsu atrašanās vietu, līdz ar to rezultātos primāri tiek attēloti rezultāti, kas varētu jūs vairāk interesēt, jo atrodas netālu. Meklētāj sistēmas ņem vērā arī pārlūkprogrammas valodu, lai personalizētu meklēšanas rezultātus.

Ir vairākas iespējas, lai panāktu, ka meklēšanas rezultāti tiek attēloti , it meklēšana tiktu veikta no citas atrašanās vietas, piemēram, Google Adwords Ad Preview and Diagnosis rīks ļauj redzēt rezultātus no dažādām atrašanās vietām. Līdzīgus rezultātus iespējams iegūt, izmantojot PROXY serverus ārvalstīs vai mainot pārlūkprogrammas valodu.

Sociālo mediju aktivitāte

Kopš Google izveidoja savu sociālo platformu (Google+) un mājas lapās tiek ievietotas Google +1 pogas, meklēšanas rezultāti tiek pielāgoti daudz precīzāk, balstoties uz jūsu un personām, kas ir jūsu Google+ „apļos”, arī personu, kas ir citos Google pakalpojumos (kontakti, u.c.), veiktajiem ieteikumiem šajā platformā. Līdz ar to meklēšanas rezultāti tiek pielāgoti ne tikai pēc jūsu interesēm, bet tiek ņemtas vērā jūsu draugu intereses un pieņemts, ka meklējot, izmantojot vienādus atslēgvārdus, jūsu intereses būs līdzīgas un jums varētu patikt mājas lapas, kuras patika jūsu draugiem.

Lai redzētu rezultātus, kādi tiks attēloti citiem lietotājiem, kas nav jūsu draugu, paziņu, kolēģu, u.c. lokā, atslēdzieties no visiem sociālo mediju kontiem un dzēsiet visas pārlūkprogrammas sīkdatnes.

Universālā meklēšana

Mūsdienās meklētāj sistēmas, meklēšanas rezultātos attēlo arī, ar atslēgvārdu saistītos video, attēlus, ziņas un citu informāciju. Šī iemesla dēļ, to sauc par universālo meklēšanu. Šāda veida rezultātu attēlošanu Google ieviesa jau 2007. gadā, īpaši pamanāmi tas kļuva pēc tam, kad Google pārpirka Youtube un sāka iepirkt ziņas no ziņu aģentūrām.

Jāizšķir universālās meklēšanas rezultāti no citiem rezultātiem, piemēram attēlu meklēšanas rezultātiem, piemēram, ja klients saņem SEO atskaiti, kurā klienta mājas lapa ieņem 3. vietu meklēšanas rezultātos, bet pārbaudot rezultātus, mājas lapa tiek attēlota 5. vietā, jāņem vērā, ka mājas lapa ir, visticamāk, 3. vietā, bet Google ir iekļāvusi video un attēlu rezultātus pirms tam.

Nav iespējams izvairīties no šādiem rezultātiem, tomēr ir iespējams vienoties ar klientu par to, kas tiks uzskatīts par pareizo pozīciju, t.i. skaitot vai neskaitot universālos rezultātus.

„Google deja”

Pirms Google sāka izmantot jaunu indeksācijas algoritmu 2010. gada jūnijā, meklēšanas rezultāti tika atjaunoti reizi mēnesi un bija nepieciešamas vairākas dienas, lai tiktu atjaunināti meklēšanas rezultāti, visiem atslēgvārdiem. Atjauninājumu laikā, lietotājiem varēja tikt attēloti atšķirīgi rezultāti, vienam un tam pašam atslēgvārdam, jo 12 Google datu centri tika atjaunoti viens pēc otra, atšķirīgos laikos, nevis uzreiz (kas nozīmētu, ka meklētāj sistēma nebūtu pieejama). Atjaunināšanas laikā, rezultāti tika attēloti no, uz labu laimi, izvēlēta datu centra, kas varēja atgriezt atšķirīgu informāciju. Šo parādību nosauca par „Google deju”.

Mūsdienās šāda parādība nav manāma, jo jaunais algoritms ļauj nepārtraukti atjaunināt meklēšanas rezultātus. Tomēr, ņemot vērā, ka Google, joprojām, izvēlas datu centru, uz labu laimi, lietotāji var redzēt atšķirīgus rezultātus, balstoties no kura datu centra nākuši dati.

Mūsdienās par „Googles deju”, tiek uzskatīts, ja mājas lapa, pēkšņi, strauji nokrīt meklēšanas rezultātos, tomēr tas, parasti ir skaidrojams ar „smilšukastes efektu” (jaunas mājas lapas, mēdz strauji mainīt pozīciju, jo tas nav tik uzticamas u.c. iemeslu dēļ), tiek pārāk īsā laikā, izveidotas pārāk daudz atpakaļsaites un Google soda mājas lapu, tiek de-indeksētas mājas lapas, kurās izvietotas atpakaļsaites uz klienta mājas lapu, u.c.

Nav iespējams norādīt, no kura datu centra tiek saņemti dati, tomēr var izskaidrot klientam, ka rezultātu maiņa par 1-2 pozīcijām ir normāla un precīzu rezultātu var noteikt vairākas reizes, dažādos laikos aplūkojot rezultātus.

Dažādu iemeslu dēļ, meklēšanas rezultātu attēlošana mēdz atšķirties, tomēr izmantojot pieejamos rīkus, iespējams noteikt, diezgan precīzus, rezultātus. Ja jūsu klientiem ir neskaidrības par rezultātu maiņu, jūs varat ieteikt, iepazīties ar šo rakstu.

Citi raksti

SEO izmantojot sociālos portālus

Plakātu dizaina veidošana

Palīdzēsim pasaulei atbrīvoties no Internet Explorer 6

Mājas lapas kļūdu novēršana, apmeklējuma pieaugumam

Mājas lapu izstrāde minimālisma stilā


Mēs esam ieinteresēti Jūsu attīstībā

Gaidīsim ziņu no jums, jebkurā laikā


Aplūko mūsu darbus

Attika E mājas lapu izstrāde un grafiskais dizains

Aplūko arī šīs sadaļas

SEO pakalpojumi

Mājas lapu izstrāde

No mūsu bloga

Meklēšanas rezultātu nesakritības cēloņi un risinājumi

Mēdz būt gadījumi, kad klients meklē savu mājas lapu, izmantojot, mājas lapai atbilstošos atslēgvārdus, bet iegūtie rezultāti ievērojami atšķiras no rezultātiem, kādi sniegti SEO atskaitē. Kā izskaidrot šādu parādību un kā redzēt reālos rezultātus meklētāj sistēmās? Lasīt vairāk


Mājas lapas virsraksta veidošana

No SEO skatu punkta, mājas lapas virsraksts ir ļoti svarīgs. Katras mājas lapas sadaļas virsraksts tiek attēlots meklēšanas rezultātos un īsumā apraksta informāciju, kas atrodama mājas lapas sadaļā. Ņemot vērā, ka virsraksts ir pirmā lieta, kas tiek aplūkota, brīdī, kad meklētāj sistēma indeksē lapu, tajā iekļautie atslēgvārdi spēj ietekmēt konkrētās sadaļas pozīcijas, meklēšanas sistēmās. Lasīt vairāk


Mājas lapas dizaina izstrādes jaunumi

Šogad, mājas lapu dizainu izstrādē vērojamas dažādas pārmaiņas. Elementi, kas agrāk tika uzskatīti par bezjēdzīgiem vai neestētiskiem, šodien kļuvuši par modes lietu. Pateicoties HTML5 un CSS3 un grafiskā dizaina attīstībai, mājas lapu dizainā vērojamas pārmaiņas. Lasīt vairāk